tirsdag 19. juli 2011

Teppe til ein stjernekar!

Han hin var 41 i går!
Han får naturlegvis eit teppe med 41 stjerner som kan vere godt å krype under på Salen til hausten!

I sjølve teppet er det 39 stjerner, dei to siste vert ein integrert del av kanten - framhald i neste bolk!!!
Dette var eit av fleire godt igangsette teppe.





Under er deler av eit teppe eg forlengst har starta på til han hin. - "Eit dusin eple",
naturlegvis har eg tenkt at det høver best på fruktgarden ute i Provincen!





















3 kommentarer:

  1. Ein eplekjekk stjernekar?
    Takk for titten. Flotte prosjekt!
    Her freistar spøtet mest for tida.

    SvarSlett
  2. :-D !
    Eg er særs nøgd med å ha kome inn i ein god UFO-avslutningsperiode!
    Det gjev god restart-energi!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kjekke kommentarar på bloggen min! Eg støttar vèrbestillinga di! Kanskje vi får gehør om vi er fleire som ropar høgt! Då forstår eg det slik at du skal til Sunnmøre neste veke! Håper du får ein fin tur gjennom vakker natur!

    SvarSlett